Wat is het CliëntAdviesPunt?
Het CliëntAdviesPunt is een afdeling binnen De Rozelaar waar je terecht kunt met al je vragen rondom indicaties, met al je vragen over het aanbod van De Rozelaar, waar je je aan kunt melden voor zorg bij De Rozelaar (dagbesteding, wonen en thuisbegeleiding), die je begeleidt bij alle zaken rondom plaatsing of overplaatsing en die je helpt bij het aanvragen van je (her)indicatie. Alle cliënten zijn hiervoor welkom bij het CAP!

Wat is het doel van het CliëntAdviesPunt?
Wij geloven dat iedereen uniek en waardevol is. Met respect voor ieders unieke kwaliteiten ondersteunt De Rozelaar de cliënten om hun talenten te ontwikkelen en te gebruiken. Om cliënten zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen in het ontwikkelen van hun talenten is het belangrijk dat zij de ondersteuning krijgen die bij hen past. De indicatie is hierin maatgevend. Ons doel is o.a. om te zorgen dat de cliënt een passende indicatie krijgt, zodat de ondersteuning zo optimaal mogelijk kan zijn. Verder willen wij cliënten (en daarmee allen die bij hen betrokken zijn) zo goed mogelijk ondersteunen in alle onderwerpen die er rondom indicaties, het zorgaanbod en plaatsing spelen.

Voor wie is het CliëntAdviesPunt?
Voor alle mensen die vragen hebben over de punten genoemd bij ‘Wat is het Client Advies Punt’. 

Uit wie bestaat het CliëntAdviesPunt?
Het CAP bestaat uit Tina Hardeman-Liefting (Medewerker Financiën & Informatiezaken) en Herlette de Kruijff (Coördinator CliëntAdviesPunt).

          

Tina                                  Herlette

Ben je op zoek naar persoonlijk advies of wil je graag informatie die specifiek op jou van toepassing is, neem dan contact op met het CliëntAdviesPunt. Persoonlijk contact is voor ons erg belangrijk en we zoeken graag samen met naar een passend advies of voldoende informatie.

Wachtlijst
Voor dagbesteding is er in de meeste gevallen geen wachtlijst en bij een geldige indicatie kan de zorg snel starten.

Voor wonen hanteren we een wachtlijst. Graag geven wij informatie op maat over de wachtlijst, passend bij de situatie.

Hoe kom ik in contact met het CliëntAdviesPunt?
Het CAP is op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag te bereiken via 0342-413334 of via clientadviespunt@rozelaar.nl

Ja, ik wil graag contact met het CliëntAdviesPunt!

Vul onderstaand formulier in en één van de medewerkers van het CAP neemt binnen 2 werkdagen contact met u op. 

 

email address:
Homepage:
URL:
Comment:

:
*:
*:
*:
*:
*:
Verificatie*:
Geef de tekst in

 

Share |