• Locatie Barneveld
  • Aantal uren 24 uur per week
  • Loonindicatie € 2.381 - € 3.452 bruto p/m
Solliciteer

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met ons.

0342-41 33 34 Stuur een e-mail

Wil jij je kennis en ervaring van HR inzetten om mee te bouwen aan het welzijn van mensen met een verstandelijke beperking? Dan is de Rozelaar op zoek naar jou!

HR medewerker
24 uur per week

In je functie als HR medewerker heb je een gevarieerd takenpakket. Leidinggevenden en medewerkers kunnen bij jou terecht voor allerlei HR-gerelateerde vragen. Alle inkomende vragen regisseer je, handelt deze af of zet ze door naar een collega. Je hebt de regie op alle mutaties rondom in- door- en uitstroom, die via selfservice digitaal verwerkt worden in het personeelsinformatiesysteem SDB. Daarbij bewaak je de acties die hieruit voortkomen, zoals communicatie richting andere collega’s en het in gang zetten van de salarisverwerking. Je bent op de hoogte van relevante wet- en regelgeving en je signaleert hierop in de uitvoering van je werkzaamheden. Je stelt overeenkomsten op bij indiensttredingen en zorgt ervoor dat nieuwe medewerkers over de benodigde informatie beschikken voordat ze starten met hun baan bij de Rozelaar. Je zorgt voor een actueel personeelsdossier door het toevoegen van relevante documenten. Ook verzorg je brieven in het kader van verzuim, ouderschapsverlof en overige correspondentie. Je signaleert en informeert betrokkenen indien actie moet worden ondernomen.

Daarnaast vind je het leuk om te kijken waar de HR processen nog efficiënter ingericht kunnen worden. Je werkt nauw samen met de HR adviseurs en samen zijn jullie verantwoordelijk voor de uitvoering en verdere ontwikkeling van het HR beleid, ieder vanuit een eigen rol.

Werken bij de Rozelaar

De Rozelaar is een christelijke, niet-kerkelijk gebonden stichting. Vanuit onze christelijke levensvisie dragen we eraan bij dat zij zich gezien en geliefd voelen. Liefdevolle zorg, dát kenmerkt onze zorg en ondersteuning. Bij de Rozelaar werken 200 medewerkers en 200 vrijwilligers. Samen bieden we zorg en ondersteuning aan 200 cliënten. We vinden het belangrijk dat onze medewerkers dit vanuit intrinsieke motivatie kunnen doen.

Dit ben jij

Je hebt een administratieve opleiding op MBO 4 niveau afgerond en beschikt over aantoonbare HR-kennis. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, digitale vaardigheden en je bent analytisch: in staat om patronen te herkennen en verbetervoorstellen te doen in werkprocessen om deze verder te verbeteren. Je bent integer en communicatief sterk: je kunt complexe zaken begrijpelijk verwoorden, heldere adviezen geven en de vraag achter de vraag verstaan.  Je bent zelfstandig en klantgericht: Je kunt je verplaatsen in je collega’s die in alle hectiek soms snel een antwoord nodig hebben of misschien wat minder digitaal vaardig zijn dan jij. Daarnaast vind je het belangrijk om nauwkeurig te werken zodat gegevens van medewerkers op een correcte manier worden verwerkt. Vanuit je persoonlijke overtuiging ben je bereid een actieve bijdrage te leveren aan onze identiteit. 

Dit bieden wij jou

Een leuke en uitdagende baan, met veel vrijheid binnen een dynamische zorginstelling en een gezellig klein team van in totaal 5 collega’s. We werken hard maar vinden de onderlinge sfeer op ons kantoor ook erg belangrijk. De arbeidsvoorwaarden zijn conform CAO Gehandicaptenzorg. Je salaris bedraagt, afhankelijk van opleiding en ervaring tussen € 2.381,- en € 3.452,- bruto per maand (FWG 45) bij een fulltime dienstverband van 36 uur. Je ontvangt 8% vakantiegeld en 8,33% eindejaarsuitkering. De werkdagen zijn in ieder geval op dinsdag en donderdag. We bieden je eerst een contract van 7 maanden en bij goed functioneren wordt het contract verlengd voor onbepaalde tijd. Daarnaast bieden we diverse opleidingsmogelijkheden en kan je deelnemen aan het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden. Een geldig Verklaring Omtrent Gedrag is noodzakelijk bij indiensttreding.

Wil jij de uitdaging aan gaan?

Dan zijn wij erg nieuwsgierig naar jouw reactie. We ontvangen graag je sollicitatie met cv en motivatie. Je kunt solliciteren via de button ‘solliciteer’. Zodra wij een geschikte kandidaat hebben gevonden sluiten wij de vacature. Mocht je eerst nog meer informatie willen, kun je contact opnemen met Gert ten Hoven, Manager Bedrijfsvoering, via 06 13 64 09 01 | g.tenhoven@rozelaar.nl.

Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet. Geschikte interne kandidaten hebben voorrang in de procedure. 

Solliciteer