• Locatie Barneveld
  • Aantal uren 20 uur per week
Solliciteer

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met ons.

0342-41 33 34 Stuur een e-mail

Doorgrond jij processen, weet je de juiste verbindingen te leggen en zoek jij een maatschappelijk betrokken werkomgeving om jouw talent in te zetten? Stichting de Rozelaar biedt jou deze kans!

Medewerker zorgadministratie
20 uur per week

In jouw functie als medewerker zorgadministratie ben je verantwoordelijk voor het administratieve proces van de zorgadministratie. Je zorgt voor controle op volledigheid en rechtmatigheid van cliëntgegevens, beheert en analyseert het berichten- en declaratieproces. De kwaliteit van de gegevens is bij jou in goede handen. Je beschrijft processen en zorgt dat de administratieve processen rondom de zorgadministratie continue op orde zijn. Je vindt het leuk om interne controles uit te voeren, komt met verbetervoorstellen en draagt bij om de verbeteringen in de organisatie te implementeren. Je zorgt voor het functioneel beheer van de applicatie op het gebied van de zorgadministratie zodat het systeem optimaal wordt benut. Je signaleert en bewaakt de ontwikkelingen van relevante wet- en regelgeving op het gebied van zorgfinanciering en handelt daarnaar. Bij dit alles betrek je de juiste mensen.

Werken bij de Rozelaar

De Rozelaar is een christelijke, niet-kerkelijk gebonden stichting. Vanuit onze christelijke levensvisie dragen we eraan bij dat zij zich gezien en geliefd voelen. Liefdevolle zorg, dát kenmerkt onze zorg en ondersteuning. Bij de Rozelaar werken 200 medewerkers en 200 vrijwilligers. Samen bieden we zorg en ondersteuning aan 200 cliënten. We vinden het belangrijk dat onze medewerkers dit vanuit intrinsieke motivatie kunnen doen

Dit ben jij

Je hebt een administratieve opleiding op MBO4 niveau afgerond met relevante werkervaring. Je hebt (bij voorkeur) ervaring met een zorgadministratiesysteem en het gebruik van Vecozo. Je vindt het leuk om je te verdiepen in beleidsregels en zorgwetten (Wlz, Wmo) en weet dit te vertalen naar de organisatie.

Je bent een zelfstarter, digitaal vaardig en bouwt graag mee aan verdere professionalisering.

Daarnaast vind je het belangrijk om nauwkeurig te werken zodat gegevens van cliënten op een correcte manier worden verwerkt. Vanuit je persoonlijke overtuiging ben je bereid een actieve bijdrage te leveren aan onze identiteit. 

Dit bieden wij jou

Een leuke en uitdagende werkplek binnen een kleinschalige identiteitsgebonden zorginstelling, die professioneel werken combineert met betrokken zorgverlening. We werken in een klein team van betrokken collega’s. En je werkt op een locatie waar je ook direct contact kunt hebben met de cliënten. De arbeidsvoorwaarden zijn conform CAO Gehandicaptenzorg. Je salaris bedraagt afhankelijk van opleiding en ervaring tussen € 2.605 en € 3.640 bruto per maand (FWG 45) bij een fulltime dienstverband van 36 uur. Je ontvangt 8% vakantiegeld en 8,33% eindejaarsuitkering. We bieden je eerst een contract van 7 maanden en bij goed functioneren wordt het contract verlengd voor onbepaalde tijd. Daarnaast bieden we diverse opleidingsmogelijkheden en kan je deelnemen aan het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden. Een geldig Verklaring Omtrent Gedrag is noodzakelijk bij indiensttreding.

Wil jij de uitdaging aan gaan?

Dan zijn wij erg nieuwsgierig naar jouw reactie. We ontvangen graag je sollicitatie met cv en motivatie. Je kunt solliciteren via de button ‘solliciteer’. Zodra wij een geschikte kandidaat hebben gevonden sluiten wij de vacature. Mocht je eerst nog meer informatie willen, kun je contact opnemen met Marja van Opijnen, Controller, via 0342-413334 | m.vanopijnen@rozelaar.nl.

Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet. Geschikte interne kandidaten hebben voorrang in de procedure. 

Solliciteer