CliëntAdviesPunt (CAP)

Wil je meer weten over onze zorg en ondersteuning? Neem dan contact op met het CliëntAdviesPunt van de Rozelaar. Telefoon: 0342 – 41 33 34. E-mail: clientadviespunt@rozelaar.nl.

Cliënt Advies Punt

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met ons Cliënt Advies Punt.

0342-41 33 34 Stuur een e-mail

Vragen over wonen, werken en dagbesteding

Het CliëntAdviesPunt (CAP) is een afdeling van de Rozelaar waar je naartoe kunt met al je vragen. Bijvoorbeeld over de mogelijkheden om bij ons te wonen of te werken. Je kunt bij ons ook naar de dagbesteding. En we hebben leuke activiteiten voor je vrije tijd.

Plaatsing, overplaatsing en (her)indicatie

Ben je nieuw bij de Rozelaar? Of ga je naar een andere woonplek? Ook dan helpt het CAP je. Ook helpen we je bij het aanvragen van je (her)indicatie.

Een onafhankelijke cliëntondersteuner

Heb je behoefte aan iemand die met je meedenkt? Die helpt om jouw vraag rondom zorg en ondersteuning onder woorden te brengen? Iemand die naar jou en je ouders/verwanten luistert? Die je op weg helpt? Iemand die ook mee kan gaan naar gesprekken? 

Zo iemand is er: de Onafhankelijk Cliëntondersteuner (OC). Cliëntondersteuners hebben veel kennis van het aanbod in zorg en ondersteuning en ze weten de weg hiernaar toe. Ze luisteren goed naar jouw wensen, zien mogelijkheden en bespreken waar en bij wie je zorg of ondersteuning kunt krijgen. Ze verlenen zelf geen zorg of ondersteuning en staan los van zorgorganisaties. Een cliëntondersteuner inschakelen kost jou niets. 

Lees hier meer over onafhankelijke cliëntondersteuning

Doel van het CliëntAdviesPunt

Iedereen is uniek en waardevol. En iedereen heeft unieke talenten. Wij vinden het belangrijk dat jij je talenten kunt gebruiken. En dat jij je kunt ontwikkelen. Wij ondersteunen je daarbij. Samen bekijken we wat jij nodig hebt. We regelen een passende indicatie. Of het nu gaat om wonen, werken, dagbesteding of vrijetijd.

Wachtlijsten

Voor wonen is een wachtlijst.

De Rozelaar heeft nu circa 100 woonplekken. Gemiddeld komt er eens per jaar een woonplek vrij.

Er is ook vraag om wonen voor mensen met een ernstige meervoudige beperking aan te bieden. Op dit moment zijn we in gesprek met andere partijen omdat we de benodigde verpleegkundige zorg graag samen met een gespecialiseerde partij willen vormgeven. 

Let op: wie op de wachtlijst komt, wordt niet automatisch geplaatst. We kijken altijd eerst of de woonplek ook echt bij je past. Heb je hier vragen over? Neem dan even contact op met ons CliëntAdviesPunt.

Toekomst - plannen voor de komende 4 jaar 

  • Woonlocatie in Veenendaal
  • Woonlocatie in Barneveld voor mensen met een ernstige meervoudige beperking
OmElise Roeleveld en Mieke van Hoorn, zorgbemiddelaars van het CliëntAdviesPunt.schrijving van afbeelding(nog in te vullen)

Zorgbemiddelaars

Als je contact opneemt met het CliëntAdviesPunt, krijg je te maken met Elise Roeleveld en Mieke van Hoorn, zorgbemiddelaars van het CliëntAdviesPunt.

Locaties