MijnCliëntportaal
MijnCliëntportaal

MijnCliëntportaal
De Rozelaar gebruikt een digitaal cliëntdossier (ECD). Cliënten en vertegenwoordigers krijgen toegang tot het dossier via Mijn Cliëntportaal. We willen hier graag meer over vertellen.
Wat staat er in het dossier?
- In het dossier schrijven begeleiders elke dag of elke week rapportage.
- De zorgcoördinator maakt twee keer per jaar een evaluatie.
- Het Ondersteuningsplan wordt elk jaar aangepast en daarna ondertekend.
Wat kan Mijn Cliëntportaal?
Via Mijn Cliëntportaal kan je in het dossier kijken. Met een account kan je:
- rapportages lezen
- de Evaluaties en het Ondersteuningsplan lezen
- het Ondersteuningsplan ondertekenen
- metingen, formulieren en abonnementen zien
- een bericht sturen aan de zorgcoördinator
Waarom gebruiken we Mijn Cliëntportaal?
Om de Evaluaties en Ondersteuningsplannen te lezen en ondertekenen gebruiken we (voortaan) Mijn Cliëntportaal. De zorgcoördinator hoeft daardoor geen papieren te printen en versturen. Dit is sneller, veiliger en makkelijker. In Mijn Cliëntportaal kan je meelezen in de rapportage. Zo heb je altijd toegang tot belangrijke informatie. Je ziet meteen wat er is gedaan of besproken. Begeleiders hoeven bijzonderheden niet apart op te schrijven of te e-mailen.
Meer informatie
Ga naar https://clientportaal-productie.rozelaar.pluriformzorg.nl/ om in te loggen. Deze link is ook te vinden bovenaan deze pagina in het paarse vak.
Voor inhoudelijke vragen over Mijn Cliëntportaal (bijvoorbeeld over het Ondersteuningsplan of de rapportage) kan je contact opnemen met de zorgcoördinator.
Heb je gebruikers- of technische vragen heeft over Mijn Cliëntportaal, mail dan naar de cliëntadministratie van de Rozelaar via ca@rozelaar.nl.
